Για πολλούς από εσάς που είστε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, το να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας αποτελεί δεύτερη σκέψη. Άλλωστε με τόσες πολλές σκοτούρες σας φαίνεται λεπτομέρεια να αναβαθμίσετε κάτι που λειτουργεί μια χαρά. Εάν όμως μείνετε για πολύ καιρό προσκολλημένοι στην ιδέα πως ”εάν κάτι δεν χαλάσει, δεν αλλάζει”, τότε σύντομα θα έχετε ένα site που θα δείχνει απαρχαιωμένο, θα είναι αργό, και που εν τέλη θα αποθαρρύνει υποψήφιους πελάτες. Και σίγουρα αυτό δεν το θέλετε.
Διαβάστε λοιπόν πέντε συμβουλές για να διατηρήσετε το site σας σύγχρονο και χρηστικό.
Κάθε δύο χρόνια περίπου αρχίστε να σκέφτεστε μικρές αλλαγές που θα θέλατε να κάνατε στην εμφάνιση και την αίσθηση της ιστοσελίδας της επιχείρησή σας. Μην αφήσετε τη σελίδα σας να παλαιώσει εντελώς προτού αποφασίσετε να κάνετε μικροαλλαγές και, προς Θεού, μη ρισκάρετε να χάσετε έναν ή δύο πελάτες εξαιτίας της αδάνειάς σας.
Ανάλογα με τον κλάδο σας, ίσως θα ήταν καλό να συμπεριλάβετε ένα blog ή ένα τμήμα ειδήσεων με κλαδικά νέα και νέα της επιχείρησής σας. Εάν το αποφασίσετε, σιγουρευτείτε ότι ανανεώνετε το περιεχόμενο τακτικά.
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός για την δημιουργία αποτελεσματικών Landing Pages
Από την πλευρά του SEO, οι συχνές προσθήκες περιεχομένου στέλνουν σήματα στην Google ότι η ιστοσελίδα σας ανανεώνει το περιεχόμενό της και περιλαμβάνει νέες πληροφορίες. Ο αλγόριθμος της Google δίνει ένα πλεονέκτημα στο φρέσκο περιεχόμενο έναντι του παλιού. Επομένως, να αναβαθμίζετε συχνά έτσι ώστε να κατατάσσεται η ιστοσελίδα σας σε υψηλότερη θέση στη μηχανή αναζήτησης.
Να διευκολύνετε πάντοτε και όσο το δυνατόν περισσότερο τους επισκέπτες να επικοινωνούν μαζί σας. Ίσως στο παρελθόν να αναγράφατε τον τηλεφωνικό σας αριθμό στην ιστοσελίδα σας, στις μέρες μας όμως είναι σπάνιο για έναν πελάτη να σηκώσει το ακουστικό και να σας πάρει τηλέφωνο έτσι απλά.
Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι υπάρχει μια ηλεκτρονική διεύθυνση ή φόρμα επικοινωνίας προκειμένου να σας βρίσκουν εύκολα.
Εάν έχετε διαφημιστεί σε κάποια εφημερίδα ή έχετε κερδίσει κάποιο βραβείο, συμπεριλάβετέ το στην ιστοσελίδα σας σε περίοπτη θέση. Προσθέστε σε αυτήν λογότυπα ή βραβεία προκειμένου να προβάλετε στους πελάτες σας τις επιτυχίες σας. Αυτά είναι τα λεγόμενα ”trust signals” και είναι σημαντικά για μια ιστοσελίδα σε οποιονδήποτε κλάδο.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί η Homepage μου δεν αποδίδει;
Τέλος, εάν δεν έχετε ακόμα call to action, σιγουρευτείτε ότι θα προσθέσετε ένα. Αποφασίστε ποιος είναι ο κύριος στόχος της ιστοσελίδας σας και κάντε τον όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται στους επισκέπτες σας. Είτε θέλετε αυτοί να προβούν σε μία αγορά, είτε να εγγραφούν στις υπηρεσίες σας είτε να επικοινωνήσουν με κάποιον υπεύθυνο από το τμήμα πωλήσεων, διευκολύνετέ τους να το κάνουν.
Όσο απλό και να ακούγεται το ”Καλέστε τώρα”, σαν μήνυμα είναι δυνατό. Κατευθύνει τον πελάτη με σαφείς οδηγίες και είναι αποτελεσματικό.
Όταν έρχεται η ώρα να επανασχεδιάσετε μία ιστοσελίδα, κάποιες τακτικές σαφώς θα διαφέρουν ανά επιχείρηση και ανά κλάδο. Δεν υπάρχει μόνο ένας σωστός τρόπος για να το κάνετε. Αλλά, εάν έχετε σκεφτεί να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας και δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε, αυτές οι 5 συμβουλές θα σας κάνουν να ξεκινήσετε με το δεξί!
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
ΓΚ @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #webdesign #websites #homepage #redisgn internet marketing web site update