Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για το content marketing. Κάποιος που ασχολείται με το Internet Marketing θα έχει σίγουρα ακούσει την έκφραση “Content is the King”. Πράγματι το content είναι πλέον για τα καλά στο επίκεντρο. Καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την σημασία του και την χρησιμότητα του και το εντάσσουν στην στρατηγική τους για το Internet Marketing.
Για τους μη έχοντες εμπειρία στο Internet Marketing να αναφέρω ότι, ως content marketing εννοούμε την πρακτική marketing που περιλαμβάνει την διαδικασία δημιουργίας και διαμοιρασμού, σχετικού και χρήσιμου περιεχόμενου, σε στοχευμένο κοινό με σκοπό την ενημέρωση, το interaction και το engagement. Οι μορφές του περιεχομένου ποικίλουν. Μπορεί να είναι, ενημερωτικά άρθρα, κλαδικές μελέτες ή χρήσιμα στατιστικά στοιχεία, εκπαιδευτικά videos ή ακόμα και case studies από την καθημερινότητα μιας επιχείρησης.
Ωστόσο η παραγωγή περιεχομένου είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Απαιτεί αφοσίωση, υπομονή και επιμονή. Σαν ενέργεια marketing διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες στο γεγονός πως δεν έχει στόχο το άμεσο conversion σε πωλήσεις. Δεν υπάρχει δηλαδή ένα σταθερό μετρήσιμο ROI. Πως όμως ωφελείται μια επιχείρηση από την δημιουργία και τον διαμοιρασμό του περιεχομένου και για πιό λόγο είναι το content απαραίτητο στοιχείο για το internet marketing μια επιχείρησης.
Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή που τα websites ήταν απλές σελίδες με στοιχεία επικοινωνίας και ενημέρωση για τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης. Σήμερα ένα site για να το αξιολογήσει θετικά η Google πρέπει να διαμοιράζει τακτικά νέο και χρήσιμο περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει πρακτικά, πως στα αποτελέσματα αναζήτησης το website σας θα ανεβαίνει συνεχώς. Έτσι αν συστηματικά μοιράζετε σχετικό περιεχόμενο, με τον κατάλληλο τρόπο, αυξάνετε σημαντικά τις πιθανότητες να σας βρίσκει το κοινό σας οργανικά.
Διαβάστε ακόμα: Content Marketing Machine! – Infographic
Ένα απλό στατικό website δεν είναι τίποτα παραπάνω από την πρώτη εντύπωση. Πάντα η πρώτη εντύπωση θα παραμένει σημαντική αλλά από μόνη της σε μια τόσο ανταγωνιστική εποχή δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Το να εντάξουμε όμως στην ιστοσελίδα μας μηχανισμούς που μπορούν να προωθήσουν το διαμοιρασμό content όπως ένα blog ή ένα Forum μπορεί να κάνει την διαφορά. Μοιράζοντας περιεχόμενο χρήσιμο για τους πιθανούς πελάτες σου από την ιστοσελίδα σου, προσδίδεις κύρος στην επιχείρησή σου. Αν μάλιστα πλαισιωθεί σωστά με τα κατάλληλα «calls to action» και με έναν ορατό και λειτουργικό μηχανισμό επικοινωνίας τότε θα μπορείς να μετατρέψεις τους επισκέπτες στην σελίδα σου σε leads.
Όπως ανέφερα και νωρίτερα, η δημιουργία περιεχομένου είναι χρονοβόρα. Για να ανανεώνεις συνεχώς το website σου με χρήσιμες πληροφορίες ή άρθρα απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Γι’ αυτό οφείλεις και να τα προωθήσεις σωστά. Φρόντισε να εκμεταλλευτείς την δυναμική των social media. Μοιράσου έξυπνα το περιεχόμενο σου και φρόντισε να παρέχεις στου επισκέπτες σου την δυνατότητα να μοιράσουν και αυτοί το content σου στο Facebook στο Twitter ή στο Google+. Αν αυξήσεις την απήχηση σου θα αυξήσεις και το traffic στην σελίδα σου.Και για το Internet Marketing πάντα το traffic είναι ευπρόσδεκτο.
Διαβάστε ακόμα: Τα θεμέλια για επιτυχημένο Internet Marketing
Καθημερινά στο κόσμο του Internet marketing γινόμαστε μάρτυρες αλλαγών αλλά και νέων πρακτικών και τεχνικών. Οι αλλαγές στα social media αλλά και στις μηχανές αναζήτησης είναι τόσο καταιγιστικές που και οι επαγγελματίες του χώρου ορισμένες φορές δυσκολεύονται στο να τις ακολουθήσουν. Το μόνο που διατηρεί την αξία του και γύρο από αυτό όλοι προσανατολίζουν τις ενέργειες τους είναι το content.
G.K. @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internetmarketing #content #contentmarketing internet marketing content marketing for business