Θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online και να πετύχετε το μέγιστο με διαφημίσεις της Google; Αν ναι τότε οι landing pages είναι θεμελιώδεις για να το πετύχετε. Τι είναι όμως οι Landing pages;
Μια landing page είναι μια ιστοσελίδα όπου οι χρήστες καταλήγουν (they land) ύστερα από μια PPC (pay-per-click) καμπάνια ή κάτι αντίστοιχο.
Αν χρησιμοποιείτε ας πούμε Google Ads τότε η landing page είναι το κομμάτι του site σας που επισκέπτονται οι χρήστες αφού πατήσουν τη διαφήμιση της Google.
Αφού καλύψαμε τι είναι οι Landing pages ας δούμε και πού χρησιμεύουν: πολύ απλά ο ρόλος των landing pages είναι να πείσουν τους επισκέπτες να κάνουν αυτό που θέλετε.
Για αυτό είναι και τόσο σημαντικές.
Σκεφτείτε το λίγο. Έχετε ξοδέψει ένα ποσό, χρόνο και διάφορους άλλους πόρους ώστε να κατευθύνετε χρήστες στην ιστοσελίδα σας. Αλλά τι κάνουν ενώ πλοηγούνται εκεί; Υπάρχει διαφορά μεταξύ του χρήστη που απλά επισκέπτεται ένα ιστοχώρο και αυτού που όντως κάνει κάτι.
Η landing page είναι η κινητήριος δύναμη που τον προτρέπει να κάνει αυτό που ζητάτε, συνήθως μια αγορά (π.χ. Να αγοράσει ένα προϊόν, να γραφτεί σε ένα newsletter, να πάρει μέρος σε μια έρευνα, να κατεβάσει ένα αρχείο-οδηγό, να γραφτεί σε ένα συνέδριο κ.α.).
Κατά συνέπεια αν σχεδιάσετε σωστά τις landing pages θα δείτε τις πωλήσεις σας, τα conversions να απογειώνονται.Αν δεν ασχοληθείτε όπως πρέπει τότε η διαφήμισή σας όχι μόνο χάνεται αλλά μπορεί να δουλεύει και για τον ανταγωνιστή σας…
Γενικά η landing page σας πρέπει να περιλαμβάνει:
α) Μια ελκυστική επικεφαλίδα, ένα τίτλο που τραβάει την προσοχή και ενθαρρύνει τον επισκέπτη να συνεχίσει το διάβασμα της σελίδας
β) Τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας και τους λόγους για τον οποίους οι χρήστες πρέπει να αγοράσουν ό,τι προσφέρει η επιχείρησή σας
γ) Γιατί πρέπει να αγοράσουν από εσάς και όχι από κάποιον άλλον
δ) Ένα ξεκάθαρο και άμεσο Call το action (ένα κουμπί για την αγορά σε εμφανές σημείο, με τη σελίδα έτσι σχεδιασμένη ώστε να οδηγεί σε αυτό το κουμπί)
Πρέπει το κείμενο να είναι γραμμένο έτσι ώστε να είναι ελκυστικό και να καθοδηγεί το χρήστη μέσα σε ένα απλό design και layout της σελίδας.
Το σημαντικό είναι:
Είναι είναι το περιεχόμενο της Landing page συγκεκριμένο και σχετικό για τους επισκέπτες της σελίδας.
Δεν γίνεται ας πούμε η διαφήμισή σας να κατευθύνει τον χρήστη να αγοράσει γλυκά και αυτός να φτάνει σε μια σελίδα που πουλάει ψωμί. Εκεί τον χάνετε αμέσως.
Αντίστοιχα αν η σελίδα σας είναι πολύ γενική παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα σας τότε κινδυνεύει να τον χάσετε πάλι γιατί δεν είναι έτοιμος να ψάξει στην σελίδα σας για αυτό που χρειάζεται.
Αντίθετα, πρέπει να επισημαίνετε ένα προϊόν, μία υπηρεσία και οι πληροφορίες που παρέχετε για τα παραπάνω να είναι άμεσες και όχι ένα κατεβατό που τον μπερδεύει.
Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές θα έχετε μια επιτυχημένη landing page!
Θέλετε βοήθεια για το σχεδιασμό της landing page σας και για την καμπάνια που θα οδηγεί σε αυτήν; Αν ναι μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Σπύρος Μυγδάνης
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!