Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα μας άρθρα, το άλφα και το ωμέγα στα social media είναι το engagement, δηλαδή η αλληλεπίδραση των χρηστών με τη σελίδα σας στα social media. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να έχουν μια παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Η αλληλεπίδραση αυτή έχει μεγαλύτερη αξία για τις επιχειρήσεις, καθώς τους δίνεται η ευκαιρία να υπενθυμίσουν στους χρήστες την ύπαρξή τους, ακόμα και σε καθημερινή βάση. Για να υπάρξει όμως αλληλεπίδραση, θα πρέπει οι διαχειριστές της σελίδας της επιχείρησης στο Facebook να δημοσιεύουν περιεχόμενο.
Παρακάτω σας παρέχουμε μερικές συμβουλές για να δημιουργήσετε περιεχόμενο για την επιχείρησή σας στο οποίο το κοινό θα ανταποκριθεί και θα αλληλεπιδράσει.
Όλοι γνωρίζετε το ρητό που λέει ‘ μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις’ .Αυτό ισχύει και για τα social media. H δημοσίευση εικόνων, βίντεο, γραφικών ή infographics θα προσελκύσουν περισσότερα βλέμματα στη σελίδα σας –ισχύει σαν γενικός κανόνας ότι οι φωτογραφίες στο Facebook σάς εξασφαλίζουν 50% περισσότερα likes απ’ ότι ένα κοινό post. Σιγουρευτείτε όμως ότι το περιεχόμενο που κοινοποιείτε είναι σχετικό με την επιχείρησή σας, προτού το δημοσιεύσετε. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι τα visuals σας έχουν αξία για τους επισκέπτες.
Διαβάστε ακόμα: Στοχευμένη διαφήμιση με την χρήση του Twitter ID
Σε όλους αρέσει να κερδίζουν κάτι δωρεάν. Επομένως, δεν υπάρχει ευκολότερος τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό και να το παρακινήσετε να επισκεφτεί τη σελίδα σας από το να τους δώσετε κάτι δωρεάν. Δωροεπιταγές, εκπτωτικά κουπόνια ή άλλα δώρα, ανάλογα με την φύση της επιχείρησης σας, είναι συνήθως αρκετά αποτελεσματικά.
Πειραματιστείτε και χρησιμοποιείστε διάφορους τρόπους για να προκαλέσετε την αλληλεπίδραση των χρηστών με τη σελίδα σας στο Facebook. Έξυπνες ερωτήσεις, κουίζ ή μικροδιαγωνισμοί θεωρούνται καλές πρακτικές για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης. Πειραματιστείτε λοιπόν και βρείτε και εσείς τον τύπο του περιεχομένου που ταιριάζει καλύτερα στο δικό σας κοινό.
Διαβάστε ακόμα: Νέο δίκτυο διαφημίσεων σε smartphones ετοιμάζει το Facebook
Μπορείτε να ζητήσετέ από το κοινό σας να συμμετάσχει ενεργά. Προσκαλέστε τους να μοιράσουν και να κοινοποιήσουν στην σελίδα σας ενδιαφέρων περιεχόμενο. Μοιράστε και σχολιάστε και εσείς φωτογραφίες, post τους. Με αυτό τον τρόπο θα ενισχύσετε engagement αλλά και το community building.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!
Hashtags: #etherlogic #social #media #marketing #engagement #tips #fb social media marketing engagement tips