Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μερικά tips για τους ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να ξεκινήσουν με το PPC advertising. Αρχικά, με τον όρο PPC εννοούμε τις διαφημίσεις που βρίσκονται είτε επάνω, είτε δεξιά από τα οργανικά αποτελέσματα στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζητήσεων (SERP). Όλες οι κορυφαίες μηχανές αναζητήσεων, όπως η Google και η Bing, και ορισμένα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, προσφέρουν PPC διαφήμιση. Στη φωτογραφία παρακάτω βλέπετε τις διαφημίσεις στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που θα έπρεπε να συμπεριλάβετε το PPC advertising στην στρατηγική σας για το online marketing. Οι βασικότεροι είναι:
Αξίζει να αναφέρουμε ότι με το PPC advertising, δεν είναι τόσο πιεστική όσο για παράδειγμα μια Pop Up διαφήμιση ή το κλείδωμα του περιεχομένου για μερικά δευτερόλεπτα που πιέζει έναν επισκέπτη να δει μια διαφήμιση πριν συνεχίσει. Αντίθετα η PPC είναι τοποθετημένες σε σημεία που δεν ενοχλούν τον καταναλωτή, και που το δίνουν τη δυνατότητα να κάνει κλικ εάν το επιθυμεί. Επίσης είναι πάντα σχετικές με αυτό που αναζητά, και γι’ αυτό μπορούν να έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Επιπλέον οι PPC διαφημίσεις είναι μια εξαιρετική προσθήκη για τις marketing ενέργειες γιατί:
Διαβάστε ακόμα: 4 Λόγοι Που Το PPC Ενδείκνυται Για Μικρές Επιχειρήσεις
Είναι σημαντικό να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Είναι πάρα πολύ εύκολο να μπερδευτείτε και να ξοδέψετε το budget σας σε λάθος keywords. Απλά το να κατευθύνετε traffic στο website δεν έχει αποτέλεσμα εκτός εάν είναι το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Η διαφήμισή σας πρέπει να είναι φτιαγμένη έτσι ώστε να προσελκύει μόνο το κοινό στο οποίο οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας απευθύνονται.
Πρέπει να κάνετε αρχικά ένα keyword research και να πειραματιστείτε με διαφημίσεις και keywords. Μέχρι να βρείτε τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό απαιτείται αρκετός πειραματισμός. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε και σε κάποιον ειδικό.
Γενικά πρέπει να επικεντρωθείτε στα 3 παρακάτω:
Αφού έχετε αποφασίσει για το συνδυασμό keywords και διαφημίσεων, αρχίστε σταδιακά να αυξάνετε το budget. Σε κάθε στάδιο της καμπάνιας σας πρέπει να ελέγχετε την απόδοσή της.
Φροντίστε πάντα να παρακολουθείτε τα conversions που γίνονται στο website σας για να έχετε μια εικόνα για την προέλευση των πωλήσεών σας. Αν παρατηρήσετε ότι ορισμένα keywords ή διαφημίσεις παράγουν traffic αλλά όχι πωλήσεις, τότε ίσως θα έπρεπε να τα σταματήσετε και να επικεντρωθείτε μόνο σε αυτά που φέρνουν αποτέλεσμα. Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στις πλατφόρμες που δημιουργούν τις διαφημίσεις (adwords) ή και στα website analytics (Google analytics).
Πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το ιδανικό για την επιχείρησή σας cost per acquisition, έτσι ώστε να γνωρίζετε πόσα χρήματα μπορείτε να επενδύσετε για να φέρετε ένα νέο πελάτη. Αν δεν δώσετε προσοχή σε αυτό το νούμερο, μπορεί να καταλήξετε στο να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα στο να φέρετε επισκέπτες από τα χρήματα που αυτοί σας αφήνουν.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γιώργος Καλαϊτζής @ EtherLogic
Hashtags: #EtherLogic #internet #marketing #sem #ppc internet marketing ppc campaign