Οι Landing pages αποτελούν βασικότατο κομμάτι οποιωνδήποτε πετυχημένων marketing ενεργειών. Παίζουν ουσιαστικό ρόλο στην παραγωγή leads και γι’ αυτό θα πρέπει να αρχίσετε να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη σας τον σχεδιασμό τoυς. Υπάρχει ένας χρυσός κανόνας που αποδεικνύει εάν η landing page σας κάνει σωστά αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε. Αυτό είναι η παραγωγή leads. Εάν δεν έχετε leads, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη σελίδα σας. Δώστε λοιπόν προσοχή στα ακόλουθα 3 σημεία για να δείτε πως μπορείτε να την βελτιώσετε.
Σήμερα οι επισκέπτες των ιστοσελίδων αφιερώνουν πάρα πολύ λίγο χρόνο για να δώσουν προσοχή σ’ αυτά που έχετε να πείτε. Επομένως, φροντίστε να απλοποιήσετε το μήνυμά σας, ώστε να είναι κατανοητό ευθύς εξαρχής. Χρησιμοποιήστε μεγάλους τίτλους και bullet points για να κάνετε πιο ξεκάθαρο το μήνυμά σας, ενώ καλό θα ήταν να αποφεύγετε τις μακροσκελείς παραγράφους. Οι εικόνες και τα διαγράμματα είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να χωρίσετε το κείμενο και να διατηρήσετε το μήνυμα σύντομο. Πάντα να έχετε στο μυαλό σας τον λόγο που οι άνθρωποι επισκέπτονται τη σελίδα σας και το τι ψάχνουν να βρουν. Γι’ αυτό, επαναλαμβάνουμε, φροντίστε να διατηρήσετε το μήνυμά σας σύντομο. Εάν κάποιος χρειάζεται πάνω από 5 λεπτά για να διαβάσει το περιεχόμενο στην landing page σας, αυτό σημαίνει ότι κάτι κάνετε λάθος και ότι χάνετε leads.
Το CTA είναι απαραίτητο σε κάθε landing page και γι’ αυτό θα πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής. Το CTA είναι αυτό που θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας όταν έρχονται στη σελίδα σας: δηλαδή να αγοράσουν τα προϊόντα σας, να κάνουν εγγραφή στη λίστα σας, να σας στείλουν κάποιο μήνυμα κλπ. Ένα ισχυρό call-to-action είναι ο καθοριστικός παράγοντας προκειμένου να δημιουργηθούν αυτά τα πολύτιμα conversions. Προσπαθήστε να μην πλατειάζετε με ασάφειες και γενικότητες. Χρησιμοποιήστε κίνητρα για να ενισχύσετε τις πιθανότητες του να γίνει lead ο επισκέπτης.
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός για την δημιουργία αποτελεσματικών Landing Pages
Δώστε σημασία στον σχεδιασμό της σελίδας σας. Πειραματιστείτε με τα βασικά στοιχεία που θέλετε να συμπεριλάβετε, καθώς και με τη διάταξή τους για να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όσο πιο ευδιάκριτη είναι η landing page σας, τόσο πιο πιθανό είναι να πετύχει τον σκοπό της. Τέλος, φροντίστε η σελίδα σας να είναι ενδιαφέρουσα με ένα ισχυρό call to action, γιατί, εάν εσείς ο ίδιος τη βρίσκετε ανιαρή, τότε την ίδια άποψη θα έχουν και οι επισκέπτες σας.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γιώργος Καλαϊτζής
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #web #design #landing #page internet marketing