Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το email είναι ένα αρκετά αποτελεσματικό κανάλι marketing. Αυτό συμβαίνει, γιατί πρώτον, μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε τα emails σας όπως ακριβώς επιθυμείτε. Δεύτερον, από τη φύση του το email είναι έτσι φτιαγμένο, ώστε να σας δίνει την ευκαιρία να μιλάτε απευθείας στο lead σας οποιαδήποτε στιγμή είναι βολική γι ‘αυτό. Τέλος, από τη φύση του προκαλεί τον κόσμο να προβεί σε μια ενέργεια. Μπορείτε να κατευθύνετε το traffic στο website σας με απώτερο σκοπό να αυξήσετε τις πωλήσεις. Γι’ αυτό λοιπόν είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς οι subscribers σας αλληλεπιδρούν με τις καμπάνιες σας. Παρακάτω λοιπόν θα σας αναφέρουμε τέσσερις μετρήσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη σας για να έχετε μια καλύτερη εικόνα του τι δουλεύει και τι όχι.
Διαβάστε ακόμα: Δημιουργήστε σωστά λίστες για τις email καμπάνιες σας
Η πρώτη μέτρηση που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, όταν εξετάζετε την αποτελεσματικότητα του email marketing σας, είναι το deliverability rate. Το deliverability rate είναι ο αριθμός των emails που γίνονται αποδεκτά από τον server του παραλήπτη. Μπορείτε να μειώσετε τον αριθμό των report as spam και των unsubscribe, ενημερώνοντας τη λίστα των emails σας και διαγράφοντας τυχόν διευθύνσεις που κάνουν bounce ή που δεν είναι πια σε ισχύ. Στόχος σας είναι να αυξήσετε σταδιακά τις εγγραφές στη λίστα με τα email σας. Έτσι, εάν δείτε έναν μεγάλο αριθμό unsubscribes, τότε θα πρέπει να εξετάσετε ξανά το περιεχόμενο του μηνύματός σας, αλλά και τη συχνότητα με την οποία τα στέλνετε.
Το email open rate είναι η καλύτερη μέτρηση για να σας δείξει πόσο αποτελεσματικός είναι ο τίτλος σας. Είναι απαραίτητο να το παρακολουθείτε συνεχώς και να βελτιώνεστε σε αυτό το κομμάτι. Πειραματιστείτε και χρησιμοποιείστε το Α / Β testing προκειμένου να δείτε ποιοι τίτλοι είναι πιο αποτελεσματικοί στο κοινό σας.
Διαβάστε ακόμα: Κάντε το email σας να ανοιχτεί
Στόχος σας δεν είναι απλά να ανοίγονται τα emails σας. Θα πρέπει οι αποδέκτες τους να κάνουν κλικ στο CTA ή να ανταποκρίνονται με κάποιο τρόπο στην εκάστοτε προσφορά σας. Για να βοηθήσετε το CTR σας, χωρίστε σε τμήματα τη λίστα με τα email σας και δημιουργήστε πιο στοχευμένα emails παραδίνοντας τα σε συγκεκριμένο κοινό, αυξάνοντας έτσι το CTR.
Το conversion rate εξετάζει το πόσοι άνθρωποι ολοκλήρωσαν τις ενέργειες στις οποίες τους ζητήσατε να προβούν. Δηλαδή, αν το CTA αναφερόταν σε μια προσφορά για αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος, τότε το conversion rate θα μας έδειχνε το ποσοστό των ανθρώπων που έκαναν αγορές προς τους συνολικούς παραλήπτες του email.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γιώργος Καλαϊτζής @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #email #analytics internet marketing email campaign analytics