O κόσμος του eCommerce είναι σκληρός και ανταγωνιστικός, καθώς το περιβάλλον αλλάζει συνεχώς Για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται online, η ηλεκτρονική παρουσία είναι αρκετά σημαντική, καθώς όσο καλύτερη εικόνα χτίσετε, τόσο περισσότερο traffic θα έχετε στο site σας, άρα περισσότερες ευκαιρίες για πωλήσεις.
Η δημοσίευση περιεχομένου online είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επικοινωνήσετε το brand σας. Το ζωντανό και ενδιαφέρον περιεχόμενο κάνει καλό στο SEO σας και είναι το κλειδί για να προσεγγίσετε επισκέπτες και καταναλωτές.
Διαβάστε ακόμα: Σε ρυθμούς ανάπτυξης 25 % το Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C το 2013 στην Ελλάδα
Δε ζούμε πλέον στην εποχή όπου οι καταναλωτές επιθυμούν απλώς να αγοράζουν τα προϊόντα απευθείας, σήμερα αναζητούν πληροφορίες, συμβουλές και ιδέες σε θέματα σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Προσπαθήστε λοιπόν να τους δώσετε τέτοιου είδους πληροφορίες, είτε μέσα από τη σελίδα των προϊόντων, είτε σε ένα ξεχωριστό blog. Προσπαθήστε, επίσης, να μη μιλάτε απλώς για τα προϊόντα σας στους καταναλωτές, αλλά να είστε επίκαιροι και ενημερωτικοί για μια ευρύτερη θεματολογία σχετική πάντα με τον κλάδο σας.
Θα προτείναμε να επενδύσετε στα εργαλεία που χρειάζεστε για να κάνετε τη δουλειά σας καλύτερη, όπου μπορείτε. Σε μια επιχείρηση που μεταβάλλεται συνεχώς και με γρήγορους ρυθμούς, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που μπορεί να υπάρξει είναι να έχετε τα κατάλληλα εργαλεία στη διάθεσή σας. Μη διστάσετε λοιπόν να επενδύσετε σε εφαρμογές μηχανογράφησης που θα σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε κάποιες διαδικασίες, καθώς και σε εφαρμογές ή υπηρεσίες cloud που θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο αποδοτικοί. Επιδιώξτε συνεργασίες με εταιρείες ή freelancers που θα μπορέσουν να σας προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σε θέματα προώθησης και διαφήμισης στο διαδίκτυο. Θα μπορέσουν αν σας προτείνουν λύσεις για να βελτιώσετε την εικόνα σας καθώς και να αυξήσετε την επισκεψημότητα στην σελίδας σας.
Διαβάστε ακόμα: Συμβουλές για να βελτιώσετε την εικόνα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος
Το brand σας πρέπει να αποτελεί την καρδιά αυτού που κάνετε και να βρίσκεται σε περίοπτη θέση σε όλες τις διαδικασίες μέσα στο site σας. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον πλήρως ανταγωνιστικό και οι καταναλωτές έχουν μια πληθώρα επιλογών, επομένως, το να ξεχωρίσετε μέσα στο πλήθος είναι ζωτικής σημασίας. Κάθε σημείο επικοινωνίας πρέπει να βελτιώνει στην εμπειρία του χρήστη και να του δίνει μια καλύτερη εικόνα του τι κάνετε και τι αντιπροσωπεύετε. Το οτιδήποτε, από τον τόνο σας στα κοινωνικά δίκτυα μέχρι τις διατυπώσεις στα email επιβεβαίωσης στο τέλος κάθε αγοράς, αποτελεί ακόμη μία ευκαιρία για να βελτιώσετε την εικόνα σας. Κάτι σημαντικό που πρέπει να θυμάστε είναι να είστε ευέλικτος, γιατί οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών σας, όπως είναι φυσικό, αλλάζουν καθώς περνά ο καιρός, εφόσον η τεχνολογία αναπτύσσεται και τα πράγματα διαφοροποιούνται. Συνεπώς, το να προσαρμόζεστε συνεχώς στα νέα δεδομένα είναι το κλειδί για να επιτύχετε.
Το eCommerce αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς, επομένως δεν υπάρχουν ποτέ σταθερά κριτήρια τα οποία μπορούν να σας εγγυηθούν την επιτυχία, γιατί ό,τι ισχύει σήμερα μπορεί να μην ισχύει και αύριο. Όμως, ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα, θα έχετε πάρει τη σωστή κατεύθυνση για το 2014.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γ.Κ. @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #ecommerce #internet #marketing internet marketing ecommerce success tips