Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο και επιθυμείτε να προκαλέσετε μια ενέργεια από τον επισκέπτη σας στην ιστοσελίδα σας, πρέπει να δημιουργήσετε ένα call to action (CTA). Το CTA είναι η τελευταία πινελιά που κεντρίζει τον επισκέπτη να κάνει κλικ, να καλέσει στο τηλέφωνο ή να επισκεφθείτε μια ιστοσελίδα. Ο σκοπός των CTA’s δεν περιορίζεται μόνο στις πωλήσεις, καθώς η παρακίνηση μπορεί να στοχεύει για παράδειγμα σε follows στα social media ή στο κατέβασμα ενημερωτικής μπροσούρας. Είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για κάθε website που σκοπό έχει να προκαλέσει μια αντίδραση για τον επισκέπτη, κάτι που πολλοί όμως παραλείπουν. Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να δημιουργήσετε αποδοτικά CTA’s.
Μπορεί να σας φανεί αυτονόητο, αλλά το call to action σας πρέπει να δηλώνει ξεκάθαρα τι θέλετε ο επισκέπτης να κάνει. Σκεφτείτε τον στόχο που θέλετε να πετύχετε μετά από μια ενέργεια και προσαρμόστε το μήνυμά σας σε αυτή.. Εάν θέλετε ο αναγνώστης να διαβάσει μια ιστοσελίδα, πείτε του ξεκάθαρα να ‘κάνει κλικ εδώ…’
Διαβάστε ακόμα: Κάντε το email σας να ανοιχτεί
Φροντίστε να έχετε δώσει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που θέλετε και να έχετε πει όλα αυτά που χρειάζεται, προτού ο αναγνώστης φτάσει στο call-to-action. Δεν είναι καλή ιδέα να υπερφορτώνουμε το μήνυμά μας και να κάνουμε υπερβολές, επομένως να είστε σαφείς και περιεκτικοί.
Ειδικά όταν το κοινό είναι online, πρέπει να καταλαβαίνει το περιεχόμενο μιας πρότασης αμέσως. Χρησιμοποιώντας από την αρχή δυναμικά ρήματα και θέματα, θα το παρακινήσετε να συνεχίσει την ανάγνωση και θα του παρέχετε ένα ισχυρό κίνητρο για δράση.
Διαβάστε ακόμα: O απόλυτος δείκτης επιτυχίας μια ιστοσελίδας
Εάν το περιεχόμενο που δημιουργείτε είναι μεγάλο, θα ήταν χρήσιμο να συμπεριλάβετε κάποια χρήσιμα αριθμητικά ή στατιστικά στοιχεία στο call to action σας προκειμένου να προσελκύσετε την προσοχή του αναγνώστη και να του παρέχετε ακριβείς, μετρήσιμες πληροφορίες. Το κοινό σας θα καταλάβει ακριβώς περί τίνος πρόκειται, χωρίς να αφήνετε περιθώρια για εικασίες.
Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε την επιτυχία των calls-to-action είναι να συγκρίνετε το ποσοστό ανταπόκρισης που αυτά παράγουν. Αυτό είναι ιδιαίτερα εύκολο να γίνει online, οπότε γιατί να μην κάνετε πρώτα μια δοκιμή σε διαφορετικά μηνύματα και να δείτε τα αποτελέσματα συγκριτικά με την τυπική σας προσέγγιση;
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
ΓΚ @EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #calltoaction #cta internet marketing cta tips