Παρά τον θόρυβο που έχει προκληθεί γύρω από τα social media και τις PPC καμπάνιες, το email marketing θεωρείται ότι έχει ακόμη το υψηλότερο conversion rate από όλα τα κανάλια του internet marketing. Θεωρείται ακόμη ότι έχει το υψηλότερο ROI και γι’ αυτό τον λόγο συστήσουμε στους πελάτες μας να το εντάξουν στις marketing ενέργειές τους.
Υπάρχουν μερικές απλές πρακτικές που, αν τις χρησιμοποιήσετε, θα διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τις δυνατότητες των campaigns του email marketing. Σε αυτό το άρθρο θα σας συμβουλεύσουμε για το πώς να βελτιώσετε τις πιθανότητες προκειμένου να ανοιχτεί το email σας, πώς να επιλέξετε το κατάλληλο πρότυπο και, τέλος, πού να βάλετε το λογότυπό σας στο e-mail σας.
Όταν ένα email φτάνει στο inbox ενός αναγνώστη, θέλετε αυτός να αναγνωρίζει αμέσως ποια είναι η επιχείρησή σας και τι είναι αυτό που θέλετε εσείς να διαβάσει. Βασισμένος σε αυτές τις πληροφορίες, ο αναγνώστης θα αποφασίσει εάν θέλει να ανοίξει το email ή όχι.
Το ‘Όνομα του Αποστολέα’ θα πρέπει να είναι το όνομα της εταιρείας ή το όνομα ενός από τα στελέχη της εταιρείας για να δώσετε κάποιο authority στο ίδιο το μήνυμα.
Εάν δεν είστε σίγουροι για το ποιο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε, κάντε μια δοκιμή και χωρίστε τη λίστα σας σε δύο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα στείλτε email με το όνομα της εταιρείας και στη δεύτερη στείλτε με το όνομά σας και χρησιμοποιήστε το όνομα του οποίου η ομάδα δέχτηκε τα περισσότερα ανοίγματα. Είναι σημαντικό να διατηρηθεί αυτή η συνέπεια σε όλες τις καμπάνιες προκειμένου να εξασφαλίσετε αναγνώριση και να χτίσετε αξιοπιστία.
Το θέμα σας θα πρέπει να είναι σύντομο (30-50 χαρακτήρες) και ενημερωτικό χωρίς να προδίδει όλες τις πληροφορίες. Είτε πρόκειται για μια απλή προσφορά, είτε για αποστολή ενημερωτικού υλικού, απλώς δηλώστε το ξεκάθαρα
Γενικά, για να μειώσετε τις πιθανότητες οι παραλήπτες να διαγράψουν το email σας απευθείας, αποφύγετε τα ακόλουθα από τον τίτλο του email σας:
Διαβάστε ακόμα: Email Marketing – Πιο αναγκαίο απο ποτέ
Σκοπός σας είναι οι αναγνώστες να κατανοήσουν το λόγο για τον οποίο στους στέλνετε το email. Βοηθήστε τους χρησιμοποιώντας ένα απλό layout για το email σας. Εάν πρόκειται για email σε στυλ newsletter, δομήστε με τέτοιο τρόπο το layout, ώστε να βοηθάτε τον αναγνώστη να αναγνωρίζει ποιο περιεχόμενο είναι το πιο σημαντικό. Εάν πρόκειται για μια στάνταρ email καμπάνια, το καλύτερο είναι να χρησιμοποιήσετε ένα σχέδιο απλό με σκοπό να μείνει ο αναγνώστης συγκεντρωμένος σε κάποιο call to action που πρέπει να συμπεριλάβετε.
Το λογότυπό σας είναι σημαντικό να υπάρχει σε κάθε email. Είναι ένα σημείο αναφοράς και θα ήταν καλό να το συμπεριλάβετε προκειμένου να γίνει η συσχέτιση της πληροφορίας που λαμβάνουν οι αναγνώστες με την εταιρεία σας. Ανάλογα με το layout που επιλέξατε, το λογότυπο πρέπει να βρίσκεται πάνω πάνω αριστερά ή πάνω πάνω στο κέντρο.
Εσείς, πιστεύετε ότι το email marketing είναι μια πηγή που αποφέρει leads ή το χρησιμοποιείτε χωρίς να σας επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα;
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γ.Κ. @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #email #campaigns #howto internet marketing create successful emails