Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 26/6 το 3o InfoCom e-business world στο Divani Caravel. Στην τρίτη σερί επιτυχημένη διοργάνωση έλαβαν μέρος πάνω από 2500 χιλιάδες σύνεδροι που είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες ομιλίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και να πάρουν μέρος σε 20 workshops που έλαβαν χώρα παράλληλα.
Ανάμεσα σε αυτά, και το workshop με τίτλο Go All Digital: Building an Integrated online marketing strategy με εισηγητές τους ιδρυτές της EtherLogic Σπύρο Μυγδάνη και Γιώργο Καλαϊτζή. Το κοινό είχε την δυνατότητα να λάβει μια συνολική εικόνα για το πως μπορεί κάποιος να προβάλει σωστά την επιχείρηση του στο διαδίκτυο και του πως συντίθεται το puzzle του internet marketing. Πως από τη στρατηγική περνάμε στην υλοποίηση, από την ανάλυση στο remarketing, ποιες είναι οι σωστές πρακτικές και ποια νέα trends πρέπει να λάβουμε υπόψιν.
Αρχικά οι εισηγητές αναφέρθηκαν στη χρησιμότητα του website/eshop και στα στοιχεία εκείνα που πρέπει να έχει για να θεωρηθεί επιτυχημένο. Στη συνέχεια, ανέλυσαν τη σημασία του content και πως αυτό μοιράζεται σωστά στα κανάλια του Internet (email, search engines, Social Media, Mobile). Τέλος, ανέδειξαν τη στρατηγική σημασία όλων των παραπάνω ως προς τους γενικότερους επιχειρηματικούς σκοπούς και πως όλα αυτά μαζί μπορούν να συνθέσουν μια ενιαία στρατηγική για τις επιχειρήσεις σήμερα.
Hashtags: #etherlogic #ebusienss #world #social #media #world etherlogic ιnfocom e-business world