Ενώ πολλοί άνθρωποι σήμερα κάνουν online τις εμπορικές συναλλαγές τους, υπάρχει ακόμα φοβία σχετικά με αυτό, μιας και υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι. Για το λόγο αυτό, όσοι ασχολείστε με το eCommerce θα πρέπει να βρείτε τρόπους προκειμένου να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των online πελατών σας . Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να δείξετε ένα αξιόπιστο επιχειρηματικό πρόσωπο, έτσι ώστε οι online επισκέπτες σας να σας εμπιστευτούν τις προσωπικές τους πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων βέβαια και των αριθμών των πιστωτικών τους καρτών, όταν κάνουν αγορές. Παρακάτω σας αναφέρουμε πέντε πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να χτίσετε ένα καλό επίπεδο εμπιστοσύνης με τους online πελάτες σας.
Διαβάστε ακόμα: Βελτιώστε την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Εάν οι πελάτες σας έχουν ερωτήσεις, κάντε το καλύτερό που μπορείτε για να τους απαντήσετε. Εάν έχουν ανησυχίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, κάντε ό, τι χρειάζεται για να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα. Εάν ζητάτε τα προσωπικά τους στοιχεία, ενημερώστε τους για ποιο λόγο το κάνετε αυτό και φροντίστε να είναι σύντομες οι διαδικασίες που ακολουθείτε για συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το website της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Για να μάθετε τι θέλουν οι επισκέπτες – πελάτες σας καλό θα ήταν να τους ρωτήσετε, να αξιολογήσετε τις απαντήσεις τους και να πειραματιστείτε με αλλαγές.
Όταν οι πελάτες πρόκειται να σας δώσουν online πληροφορίες σχετικά με τις πιστωτικές τους κάρτες ή τους τραπεζικούς λογαριασμούς, θέλουν να γνωρίζουν ότι οι πληροφορίες τους προστατεύονται. Είναι σημαντικό να δείξετε ότι συνεργάζεστε με ευυπόληπτα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και με γνωστά και ασφαλή ηλεκτρονικά πορτοφόλια τα οποία οι πελάτες σας γνωρίζουν και μπορούν να εμπιστευτούν. Μπορεί στη χώρα μας πάνω από το 75% των online αγορών να γίνονται με αντικαταβολή, αλλά οπωσδήποτε η ύπαρξη τέτοιων επιλογών προσδίδει κύρος στο προφίλ σας.
Διαβάστε ακόμα: eCommerce, πώς να επιβιώσετε το 2014
Συχνά, μια ιστοσελίδα είναι η πρώτη εικόνα που μπορεί να έχει ένα άτομο για μια επιχείρηση και η πρώτη εντύπωση της ιστοσελίδας συχνά μας λέει πολλά για την χρηστικότητά της. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στη δημιουργία μιας καλής ιστοσελίδας και πολλοί από αυτούς έχουν να κάνουν με την ψυχολογία. Για παράδειγμα, η χρήση ορισμένων χρωμάτων προκαλεί ορισμένα συναισθήματα στους ανθρώπους. Ο σχεδιασμός είναι σημαντικός και η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι εύκολη στην πλοήγηση. Ακόμη, το site σας πρέπει να διαφημίζει και να πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών, καθώς και η διαφήμιση πρέπει να είναι ελκυστική και ευχάριστη.
Η βάση για να δημιουργήσετε ένα αξιόπιστο προφίλ για την επιχείρησή σας είναι το site σας. Οπότε, οφείλετε να χρησιμοποιείτε ορισμένα πρότυπα ασφαλείας, όπως τα TRUSTe, VersiSign και McAfee. Πρέπει να προβάλλετε στην ιστοσελίδα σας με κάθε ευκαιρία ότι δίνετε αξία στην ασφάλεια και ότι χρησιμοποιείτε τα συγκεκριμένα πρότυπα. Έτσι, διασφαλίζετε πως αν προκύψουν θέματα ασφάλειας, αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν αμέσως. Είναι σημαντικό όχι μόνο να ανταποκρίνεστε, αλλά και να υπερβαίνετε τις προσδοκίες των πελατών σε αυτόν τον τομέα.
Απαιτείται πολύς χρόνος και πολλή προσπάθεια για να χτίσετε ένα αξιόπιστο προφίλ online, αλλά αυτό είναι εφικτό και τα οφέλη είναι πολλαπλά, τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας. Χρειάζεται συνεχής δουλειά για να διατηρήσετε αυτό το επίπεδο εμπιστοσύνης, αλλά μακροπρόθεσμα θα φανεί ότι άξιζε τον κόπο.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γιώργος Καλαϊτζης @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #ecommerce #security #trust #tips ecommerce security and trust