Την Τετάρτη 22 Γενάρη, τo Facebook ανακοίνωσε ότι προσφέρει δοκιμαστικά ένα διαφημιστικό δίκτυο για κινητά που δίνει τη δυνατότητα προβολής διαφημίσεων του Facebook σε mobile εφαρμογές άλλων publishers.
Όπως αναφέρει το Facebook σε ένα blog post: ‘Στόχος μας είναι να πετύχουμε ακόμα μεγαλύτερο reach χρησιμοποιώντας τη δυναμική του Facebook να στοχεύει σε διαφημιστές εντός και εκτός της πλατφόρμας του. Ενώ έχουμε κάνει παρόμοιες δοκιμές στο παρελθόν, αυτή η τρέχουσα δοκιμή είναι περισσότερο σαν ένα διαφημιστικό δίκτυο για κινητά στο οποίο δουλεύουμε απευθείας με έναν μικρό αριθμό διαφημιστών και publishers και όχι με μια εξωτερική ad-serving πλατφόρμα’.
Διαβάστε ακόμα: Το Facebook εγκαινιάζει επίσημα το Trending
Για τον χρήστη, δε θα υπάρξει αξιοσημείωτη διαφορά. Μια διαφήμιση που θα βλέπετε σε μια εφαρμογή μπορεί μπορεί στο μέλλον να προέρχεται από το Facebook, αλλά θα φαίνεται ακριβώς η ίδια. Θεωρητικά, οι διαφημιστές επωφελούνται από τη βαθιά στόχευση του Facebook. Εάν θέλετε να προσεγγίσετε πχ. έναν εικοσιεξάχρονο άντρα με συγκεκριμένα γεωγραφικά κριτήρια, που ασχολείται με το beach volleyball, το Facebook θα σας βοηθήσει να πετύχετε αυτό, είτε μέσω του ίδιου είτε μέσω άλλων κινητών εφαρμογών. Ποιες εφαρμογές όμως εννοούμε; Το Facebook αρνήθηκε να διευκρινίσει.
Αρχικά, το Facebook δοκίμασε ένα παρόμοιο διαφημιστικό δίκτυο για κινητά στα τέλη του 2012, αλλά το απέσυρε τρεις μήνες μετά. Η εταιρεία ξαναπροσπάθησε τον Σεπτέμβριο του 2013. Όπως αναφέρεται στο blog, αυτή τη φορά η διαφορά είναι ότι το Facebook έχει άμεσο ρόλο στη σύνδεση διαφημιστών και publishers. Προηγουμένως, το Facebook είχε πουλήσει διαφημίσεις μέσω ad-serving κοινωνικών δικτύων και publishers που ήδη υπήρχαν.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: Mashable
Hashtags: #etherlogic #social #media #marketing #smartphones #ads #network social media marketing facebook mobile ads