Προφανώς η απάντηση είναι καλά κρυμμένη στον αλγόριθμο της Google. Παρόλα αυτά, βρήκα πολύ ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας του Moz.com που αφορά τους παράγοντες που συσχετίζονται με τα page rankings.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η έρευνα αυτή πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και έχει ως σκοπό να βρει τα χαρακτηριστικά αυτά που εμφανίζονται κατά μέσο όρο συχνότερα στις σελίδες που τερματίζουν πρώτες στα SERPs.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι παράγοντες αυτοί δεν είναι απαραίτητο ότι χρησιμοποιούνται από τον αλγόριθμο της Google. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα αποτελέσματα του 2011, ανάμεσα στους παράγοντες αυτούς ήταν και τo social media activity, Facebook shares και Likes, Tweets κλπ.
Διαβάστε ακόμη: Πώς θα φαίνομαι «ψηλά» στην Google;
Η φετινή έρευνα, έδειξε πως όσον αφορά τα Social Media, η δραστηριότητα στο Google+ είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες συσχέτισης με τα high page rankings. Μια καλή εξήγηση των παραπάνω είναι ότι σε αντίθεση με τo Facebook & το Twitter, η Google είναι σε θέση να κάνει crawl το περιεχόμενο των σελίδων του Plus ενώ επιπλέον τα shared links είναι followed γεγονός που τους δίνει μεγαλύτερο value.
Γνωρίζουμε όλοι πως το social network της Google δεν γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία στην Ελλάδα, παρόλα αυτά, οι χρήστες του συνεχώς αυξάνονται, ενώ τα features του γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικά.
Διαβάστε ακόμη: B2B Marketing και Social Media
Έχοντας υπόψιν μας τα παραπάνω, την σημασία του Google Places καθώς και την αυξανόμενη απήχηση που έχει το Google+ σε μεγάλα brands, ίσως θα πρέπει να ξεκινήσουμε να ασχολούμαστε λίγο περισσότερο με το profile της επιχείρησής μας ,συνδέοντας το με το website μας, συμπληρώνοντας σχετικές πληροφορίες στο About me page, δημιουργώντας και κάνοντας share quality content στην σελίδα μας ή σε communities καθώς και δημιουργώντας connections με influencers και άλλους χρήστες του δικτύου.
Της Ευής Παμπούκη
Πηγή: suit.gr
hashags: #etherlogic #google #plus #seo #rankings #internetmarketing #seo, internet marketing seo