Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GRECA, ανακοίνωσε σε συνέντευξη τύπου για τις δράσεις του Συνδέσμου, ότι για το 2013 ο τζίρος από τις ηλεκτρονικές αγορές καταναλωτών στην Ελλάδα αναμένεται να αγγίξει τα 3,5 δις Ευρώ, διατηρώντας έναν από τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε συνεχεια της, προ ολίγων ημερών, δημοσίευσης ερευνας της eurostat που εμφάνιζε το 36% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου να έχει κάνει αγορές online κατα το 2012 (κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία) καταδεικνύντας τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα μας.
Διαβάστε ακόμα: Οι επιθυμίες των διαδικτυακών καταναλωτών
Αναλυτικότερα σύμφωνα με την Eurostat στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης, το 32% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν μέσω Ίντερνετ ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το ποσοστό αυτό ήταν 21%.
Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω του Ίντερνετ σε σχέση με 6% το 2008, όπως αναφέρει μια έκθεση της Eurostat που δημοσιεύθηκε χθες.
Οι Βρετανοί βρίσκονται στην πρώτη θέση με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι Λουξεμβούργιοι με 73%.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές μέσω Ίντερνετ, οι Βούλγαροι (17%) και οι Ρουμάνοι (11%).
Για περισσότερα νέα απο το χώρο του eCommerce εγγραφείτε στο newsletter μας
Πηγη: GRECA – ΑΠΕ – ΜΠΕ
hashtags: #etherlogic #ecommerce #greca #eurostat internet marketing online shopping