Γιατί να διαφημιστώ με τα Google Adwords? Τι είναι η διαφήμιση ανά κλικ?
Η διαφήμιση με τα Google Adwords έχει αρκετά πλεονεκτήματα. Μία καμπάνια μπορεί να είναι στοχευμένη αναλόγως το κοινό στο οποίο απευθύνεται, πληρώνετε κάποιο ανάλογο ποσό ΜΟΝΟ όταν κάποιος επισκέπτης κάνει click στην διαφήμισή σας, μπορείτε να ορίσετε τις ώρες, ημέρες αλλά και τοποθεσία στην οποία επιθυμείτε να διαφημιστείτε.
Pay Per Click διαφήμιση, ονομάζεται αυτή με την οποία χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας μέσω της καμπάνιας και όχι όταν κάποιος απλώς “δει” (impression) την διαφήμισή σας.
Δεν υπάρχει ελάχιστο budget που πρέπει να διαθέσετε και στο τέλος της καμπάνιας λαμβάνετε ολοκληρωτική αναφορά για να είστε απόλυτα ενήμεροι για την απόδοση της καμπάνιας σας!
Η διαφήμισή σας εμφανίζεται σχεδόν αμέσως στο Google, από την στιγμή υλοποίησής της.
Με απλά λόγια το πως δουλεύει όλο αυτό…
Πρώτη θέση στο Google Όταν οι ενδιαφερόμενοι κάνουν αναζήτηση στο Google, με κάποια λέξη-κλειδί σχετική με το αντικείμενο της ιστοσελίδας σας, η διαφήμισή σας εμφανίζεται στα δεξιά ή στο πάνω μέρος της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης με το λεκτικό “Διαφημίσεις”.
Με αυτόν τον τρόπο, προβάλετε αποτελεσματικά την εταιρεία σας σε ένα κοινό που ήδη αναζητά και ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Με την ίδια λογική μπορείτε να προβληθείτε σε διάφορα δίκτυα, ακόμα και σε όσους χρησιμοποιούν mobile εφαρμογές!
Σαφώς, προϋπόθεση αποτελεί το να έχει προηγηθεί μία μελέτη για το σωστό στήσιμο της καμπάνιας, καθώς και να έχουν βρεθεί αντιπροσωπευτικές λέξεις-κλειδιά.
Διαβάστε ακόμα: Οι βασικότεροι δείκτες στα analytics που πρέπει να γνωρίζετε
Μπορώ να διαφημιστώ στο Facebook? Θα έχει απόδοση?
Καθημερινά γίνεται πολύ μεγάλη χρήση της διαφήμισης στο Facebook, ώντας το δημοφιλέστερο social network στην Ελλάδα. Αυτό είναι κάτι που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε 🙂
Στα Facebook Ads λοιπόν, η σημαντική ιδιαιτερότητα της διαφήμισης είναι ότι υπάρχουν οι παρακάτω δυνατότητες στόχευσης:
– Ηλικία
– Φύλο
– Χώρα
– Γλώσσα
– Επίπεδο εκπαίδευσης
– Κατάσταση
– Ενδιαφέροντα/ hobbies
– Γενέθλια
Τα βήματα που ακολουθούμε για να δημιουργήσουμε μία καμπάνια στο Facebook είναι:
– Οργάνωση της διαφημιστικής καμπάνιας
– Σύνταξη των κειμένων / εικόνων της διαφήμισης
– Ορίσμός του κατάλληλου target-group
Διαβάστε ακόμα: Βελτιώστε την παρουσία σας στα Social Media
Προσελκύστε πελάτες τώρα!
Το μόνο που χρειάζεστε είναι να έχετε μία ενεργή ιστοσελίδα, η οποία θα περιγράφει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Εμείς θα σας βοηθήσουμε με όλα τα υπόλοιπα και σε λίγο οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας είτε για να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά είτε για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας.
Απευθυνθείτε στοχευμένα σε εκείνους που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας online τώρα!
Το κόστος για την δημιουργία της καμπάνιας για οποιοδήποτε από τα παραπάνω δίκτυα, είναι στα 50 ευρώ, κόστος που αποδίδετε μία φορά και μικρό ποσοστό αναλόγως το διαθέσιμο budget σας για την παρακολούθησή και παραμετροποίησή της. Η παρακολούθηση ξεκινάει κάθε φορά που διαθέτετε χρήματα για την καμπάνια είτε για να ξεκινήσει, είτε για να συνεχίσει.
Πηγή: spinningsm.com
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!