Πως μπορεί μια μικρή επιχείρηση να χειριστεί μια αρνητική κριτική στα social media;

Αναμφίβολα οι αρνητικές κριτικές, και συγκεκριμένα οι στοχευόμενα αρνητικές κριτικές μπορεί να αποδειχτούν εφιάλτης για μικρές επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες. Δεν χρειάζεται πανικός . Ως επιχειρηματίας που βγάζετε στην επιχείρηση σας το πάθος σας για δημιουργία και καινοτομία, είναι αρκετά εύκολα να εκφράσετε την έντονη αντίθεση σας στα αρνητικά σχόλια που στοχεύουν στο να μειώσουν και να υποβιβάσουν τη δουλειά σας. Κρατήστε την ψυχραιμία σας.

Πριν ξεκινήσετε πόλεμο εναντίων των επικριτών σας, θα πρέπει να τεκμηριώσετε ότι το σχόλιο ή η κριτική δεν είναι αληθής. Ερευνήστε το ζήτημα πριν αναλάβετε δράση. Μπορεί να είναι ένας ανταγωνιστής που προσπαθεί να δημιουργήσει αρνητικό κλίμα ή υπάρχει κάποιο γεγονός το όποιο δεν γνωρίζετε, γιατί οι υφιστάμενοι σας δεν σας ενημέρωσαν;

Μόλις διασταυρώσετε την πληροφορία ακολουθείστε τα συγκεκριμένα βήματα :

Το σχόλιο είναι αναληθές : Αν η κριτική που δεχτήκατε δεν βασίζεται στην πραγματικότητα , μπορείτε να ζητήσετε να διαγράψουν και να αποσύρουν το συγκεκριμένο σχόλιο. Παρότι στην θεωρία, φαίνεται εύκολη υπόθεση η κατάργηση ενός σχολίου είναι μια ζόρικη υπόθεση. Μπορείτε να καταφέρετε αν είστε σε θέση να παρέχετε αδιάσειστα επιχειρήματα για να αποδείξετε ότι το σχόλιο είναι ψευδές. Αν δεν μπορείτε να αποδείξετε ότι το σχόλιο δεν ισχύει, τότε η πικρή αλήθεια δεν έχετε πολλές πιθανότητες να πετύχετε την απόσυρση του σχολίου.

social media marketing negative reviews

Αν έχετε αποδείξεις και ο γράφων δεν το αποσύρει, τότε φροντίστε να σχολιάσετε ο ίδιος και να αποκαταστήσετε με την επιχειρηματολογία σας την φήμη της επιχείρησής σας. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο επαγγελματίας μπορείτε, μην περάσετε σε προσωπικό διάλογο με τον επικριτή σας.

Διαβάστε ακόμα: Το γλωσσάρι του Facebook Marketing

Αν το σχόλιο βασίζεται στην πραγματικότητα, και είναι αρνητικό :

Φροντίστε να παρουσιάσετε την δική σας εκδοχή της ιστορίας, και να είστε ειλικρινής. Προσθέστε ένα σχόλιο στη δημοσίευση το οποίο να εξηγείτε με ορθολογισμό και όχι εχθρικό τρόπο την κατάσταση και παραθέστε το σχέδιο σας για να επιληφθείτε του ζητήματος. Αν συνεχιστεί ένας διάλογος σε θερμούς τόνους , θα ήταν προτιμότερο να δώσετε το επαγγελματικό σας email και να ζητήσετε να κατατεθούν τα παράπονα και η κριτική εκεί. Δηλώστε την πρόθεση σας να δεχτείτε ερωτήσεις και σχόλια στο email σας.

Ακόμα θα πρέπει να αποφύγετε να δημιουργήσετε “fake” υποστηριχτές της επιχείρησης σας καθώς υπάρχουν πιθανότητες να αποκαλυφθείτε, και να χάσετε την οποία εμπιστοσύνη είχατε κερδίσει με την υπευθυνότητα και την ειλικρίνεια σας .

Διαβάστε ακόμα: 5 Tips για να προσελκύσετε νέους followers στο Twitter

Θυμηθείτε ότι η πρόληψη είναι καλύτερη της θεραπείας.

Τέτοιες καταστάσεις μπορούν να αποφευχθούν αν προσπαθήσετε να είστε ενήμερος για την πορεία των κοινωνικών σας δικτύων και όχι μόνο σε περιπτώσεις ανάγκης. Καλλιεργείστε ο ίδιος μια διαδραστική νοοτροπία στο κοινό σας, ώστε να μοιράζετε τις εμπειρίες και τις προτάσεις για αλλαγή. Οι καταναλωτές θα έχουν λοιπόν στη διάθεση τους πεδίο για παράπονα και επιβράβευση των επιχειρηματικών σας τακτικών φροντίστε το δεύτερο να υποστηριχθεί από όλα τα social media και να αποτελεί και πραγματική σημαία για την επιχειρηματική σας ικανότητα. Τα reviews που προέρχονται από τρίτους σας προσδίδουν πρόσθετη αξία στην επιχείρηση σας, αναζητήστε τα!

Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!

 

Πηγή: spinningsm.com

Hashtags: #etherlogic #socialmedia #negativereviews social media marketing negative reviews

0 Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?