Facebook Mobile Payments: Πείραμα ή το μέλλον;

Social Media Marketing Mobile Payments

Το Facebook έχει κάνει τεράστια πρόοδο από τότε που ήταν απλά χώρος για status updates και για να παίζεις…”φάρμα”. Αναλυτικά στατιστικά, σελίδες αφιερωμένες σε επιχειρήσεις, στοχευμένες διαφημίσεις, ανάπτυξη της mobile marketing πλατφόρμας, όλα αυτά έχουν διαμορφώσει τον ιστοχώρο αυτό σε ένα τιτάνα διαφήμισης που δε μπορεί κανείς να αγνοήσει. Και όμως έχουν ένα ακόμα άσο στο μανίκι τους.

Το νέο πείραμα, οι πληρωμές μέσω κινητών συσκευών είναι δυνατό να κοντράρει μεγαθήρια online πληρωμών όπως το PayPal. Αν και το project αυτό είναι σε αρχικό στάδιο, ακόμα και μόνο η ύπαρξή του πρέπει να κάνει τους ισχυρούς στο χώρο του e-payment να ανησυχούν

Διαβάστε ακόμα: Google και Facebook ενώνουν τις δυνάμεις τους στο χώρο των διαφημίσεων

Τα βασικά στοιχεία των Facebook Mobile Payments

Η ευκολία πληρωμών μέσω κινητών συσκευών είναι αυτό που προσφέρει το Facebook. Το να συμπληρώνεις τα στοιχεία σου για μια online αγορά σε μια ταμπλέτα ή σε ένα smartphone μοιάζει σίγουρα σε κάποιους μπελάς αλλά ακόμα και από κλασσικό keyboard αποτελεί χρονοβόρα διαδικασία. Οι χρήστες αντίθετα που εμπιστεύονται τον Mark Zuckerberg με τα στοιχεία πληρωμών τους, θα μπορούν άνετα να κάνουν αγορές συνδέοντας το λογαριασμό τους στη τράπεζα με τον υπάρχοντα λογαριασμό τους στο Facebook. Από εκεί και πέρα κάθε φορά που θα επιχειρούν online συναλλαγή θα πατούν απλά το κουμπί Pay by Facebook!

Διαβάστε ακόμα: Facebook: τα καλύτερα είδη διαφημίσεων για την εταιρεία σας

Τι κερδίζει το Facebook;

Φυσικά η ευκολία για τους χρήστες του δεν είναι το μοναδικό κίνητρο πίσω από το παραπάνω πείραμα. O Tomio Geron δήλωσε στο Forbes:

“Το Facebook με αυτή τη κίνηση είναι ένα βήμα πιο κοντά στο να γίνει μια πλήρης φορητή και ψηφιακή ταυτότητα για οπουδήποτε και να βρίσκεται ο χρήστης!”

Επιπλέον και το ζουμί της υπόθεσης είναι τα διαφημιστικά και στατιστικά πλεονεκτήματα Σύμφωνα με το Endaget, η διαφήμιση είναι υπεύθυνη για το 88% του εισοδήματος του Facebook για το δεύτερο τετράμηνο του 2013! Η επιλογή πληρωμών μέσω κινητών συσκευών θα δώσει επίσης στους διαφημιστές νέα στοιχεία για τη κίνηση της αγοράς και αυτό χωρίς να αναλογιστούμε τι θα μπορούσε να κάνει το ίδιο το Facebook με αυτά τα δεδομένα. Σας τονίζουμε ότι τα δεδομένα των κινήσεων θα ανήκουν στο Facebook και σας θυμίζουμε ότι πλέον η Google ανακοίνωσε ότι θα πουλάει τα σχόλια των χρηστών της σε διαφημιστές.

Το πλεονέκτημα του Facebook από τους ανταγωνιστές

Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος στο μέτωπο των online mobile αγορών. Το Facebook θα έχει να αντιμετωπίσει γίγαντες του χώρου όπως το PayPal αλλά και υποσχόμενους νεοφερμένους όπως το Clinkle. Δυστυχώς όμως για τους ανταγωνιστές του, το Facebook έχει τόσο δημοφιλές Brand Name  που ούτε το PayPal δε μπορεί να κοντράρει.

Για τους χρήστες που ήδη εμπιστεύονται το Facebook με στοιχεία τραπεζών τους, το να χρησιμοποιούν την υπηρεσία θα είναι ευκολότερο από το να κατεβάσουν μια εφαρμογή και να μάθουν όλες τις ρυθμίσεις της. Ο τεράστιος αριθμός των ανθρώπων που ήδη χρησιμοποιούν το Facebook καθημερινά δίνει στη social πλατφόρμα ξεκάθαρο προβάδισμα.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί κάποιες επιχειρήσεις δε τα καταφέρνουν με τα social media;

Υπάρχει ανησυχία για την ασφάλεια συναλλαγών;

Το Facebook είναι παλιά καραβάνα όσον αφορά το θέμα προσωπικό απόρρητο και ασφάλεια. Χάκερς επανειλημμένα έχουν εκμεταλλευτεί ελαττώματα στο κώδικα του ιστοχώρου όποτε είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν “θέματα”.

“Οι περισσότεροι καταναλωτές είναι διστακτικοί με τα ψηφιακά πορτοφόλια. Συνδυάστε το αυτό με τη γενικότερη καχυποψία στο θέμα απορρήτου και ασφάλειας στα κοινωνικά δίκτυα και θα κατανοήσετε πόσο σοβαρό εμπόδιο θα είναι αυτό για το Facebook.” Tony Bradley από το PCWorld

Το μέλλον του Facebook και των συναλλαγών σας

Είναι νωρίς και άρα δύσκολο να πούμε με ακρίβεια πόσο θα επηρεάσουν το χώρο οι mobile αγορές μέσω Facebook. Περιμένουμε ακόμα ανακοίνωση για τα σχέδια του Facebook σε βάθος χρόνου αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι η τελική μορφή της υπηρεσίας θα καθιστά εύκολο στους χρήστες να εγγραφούν και ότι τα στοιχεία marketing για τους διαφημιστές θα είναι ασυναγώνιστα Πιστεύω ότι αυτό το πείραμα, όπως και με προηγούμενες μεγάλες αλλαγές στο Facebook, οι χρήστες αρχικά θα το μισήσουν αλλά τελικά θα το αγκαλιάσουν.

Σπύρος Μυγδάνης

Αν χρειάζεστε βοήθεια για τη προώθηση της παρουσίας στα social media επικοινωνείστε μαζί μας! Για να μείνετε ενήμεροι σε ό,τι αφορά το χώρο των κοινωνικών δικτύων γραφτείτε τώρα στο newsletter μας!

Σχετικά με Spyros Mygdanis

Spyros Mygdanis

Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!

Hashtags: #etherlogic #socialmedia #facebook #mobilemarketing #mobilepayments

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?