Επιλέγοντας τον κατάλληλο διαφημιστικό στόχο στο Facebook

Το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, το οποίο έχει πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια μέλη σύμφωνα με την τελευταία καταμέτρηση και κάθε χρήστης έχει κατά μέσο όρο 338 φίλους. Έτσι, με όλο αυτό τον όγκο δημοσιεύσεων, είναι πλέον πολύ δύσκολο το μήνυμά σας να εμφανίζεται στο Timeline των χρηστών.

Ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες αλλαγές στο Facebook, μειώθηκε η δυνατότητα εμφάνισης των μηνυμάτων των επιχειρήσεων και η επιβίωση ενός post έχει γίνει πλέον πολύ δύσκολη. Επομένως, ο μόνος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι οι άνθρωποι βλέπουν το post σας είναι η διαφήμιση. Εάν έχετε ανθρώπους που πάτησαν like στη σελίδα σας, θα μπορούν να βλέπουν κάθε post που ανεβάζετε μόνο εάν αλληλεπιδρούν τακτικά με το περιεχόμενό σας (δηλαδή, με like, σχόλιο ή κοινοποίηση). Σε αντίθετη περίπτωση, το Facebook «φιλτράρει» τον όγκο του περιεχομένου που προβάλλεται στους fans σας.

Επομένως, αν πρόκειται να διαφημιστείτε στο Facebook θα πρέπει να γνωρίζετε τι επιλογές έχετε. Ας τις δούμε συνοπτικά παρακάτω :

Αλληλεπίδραση με δημοσίευση Σελίδας: αν έχετε ένα συγκεκριμένο post που νομίζετε ότι είναι καλό και συνοψίζει τη σελίδα σας, τότε επιλέξτε αυτό. Επειδή μιλάμε για προώθηση μεμονωμένου post, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο (π.χ. βίντεο, infographic, κλπ.).

Διαβάστε ακόμα: Βελτιώστε την παρουσία σας στα Social Media

Μου αρέσει σε Σελίδα: είναι μια καλή επιλογή, εάν το κοινό σας είναι σχετικά μικρό. Κάντε τη σελίδα σας να προβάλλεται σε ανθρώπους που δε σας γνωρίζουν ακόμα. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να αποκτήσετε τους followers που στοχεύετε.

social media marketing

Κλίκ σε Website: αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη δεξιά στήλη και οι χρήστες θα μεταφέρονται απευθείας στο website σας. Είναι ένα κλασικό και χρήσιμο εργαλείο διαφήμισης.

Website Conversions: για να το χρησιμοποιήσετε, θα χρειαστεί να προσθέσετε tracking code στην ιστοσελίδα σας προκειμένου να μετρήσετε τα αποτελέσματα. Το εργαλείο όμως αυτό θα σας βοηθήσει να καθοδηγήσετε το κοινό να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια

App installation και App Engagement: εάν είστε Facebook app developers, αυτό το εργαλείο θα σας βοηθήσει να προωθήσετε την εφαρμογή σας.

Απαντήσεις για Εκδήλωση: εάν έχετε δημιουργήσει ήδη ένα post στο Facebook για ένα event, μπορείτε να φτιάξετε μια διαφήμιση για να το υποστηρίξετε καλύτερα. Είναι πολύ χρήσιμο σε συγκεκριμένους κλάδους.

Διαβάστε ακόμα: Πως να αυξήσετε το κοινό σας στα Social Media

Ζητήσεις προσφορών: Εάν έχετε μια προσφορά που θα θέλατε να προωθήσετε, επιλέξτε το. Έτσι, η προσφορά σας θα εμφανίζεται στο Timeline και θα δείχνει ποιοι από τους φίλους τους έχουν ήδη αγοράσει το προϊόν.

Θεωρούμε όμως ότι το ίδιο το μέγεθος των δικτύων, ο όγκος του περιεχομένου που δημοσιεύεται (θόρυβος) και η βελτίωση των εργαλείων που παρέχονται από τα ίδια τα κοινωνικά δίκτυα, θα καταστήσουν τη διαφήμιση σε αυτά κανόνα μέχρι το τέλος του 2014.

Εσείς διαφημίζεται την επιχείρηση σας στο Facebook;

[eth_contact][/eth_contact]

[spyros_sig][/spyros_sig]

 

Hashtags: #etherlogic #social #media #marketing social media marketing

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?