Το Hummingbird και οι αλλαγές στο SEO

Το Hummingbird είναι ο νέος αλγόριθμος αναζήτησης που χρησιμοποιεί η Google στη μηχανή αναζήτησής της τους τελευταίους μήνες. Έκανε την εμφάνισή του μέσα σε κλίμα αμφισβήτησης, ως αποτέλεσμα της νέας αυστηρής του αναζήτησης και των απαιτήσεων του SEO. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Google Hummingbird είναι ότι τμηματοποιεί σε queries τις ερωτήσεις που του δίνουμε. Ουσιαστικά, το Hummingbird αυτό που πραγματικά κάνει είναι να μειώνει την αξία των keywords, τα οποία βρίσκονταν στο επίκεντρο του SEO για χρόνια.

Οι λέξεις-κλειδιά δεν καταργούνται, καθώς σε πολλές περιπτώσεις, τα άρθρα που έχουν τις σωστές και τις πιο σχετικές λέξεις-κλειδιά θα εμφανίζονται υψηλότερα στην κατάταξη των σελίδων της Google. Δηλαδή, ακριβώς όπως λειτουργούσαν τα πράγματα με τους παλιότερους αλγόριθμους της Google, το Panda και το Penguin. Η διαφοροποίηση έγκειται στο ότι αντί για το περιεχόμενο που είναι εμπλουτισμένο με keyword, η Google επικεντρώνεται περισσότερο στο χρήσιμο περιεχόμενο που παρέχει πραγματικά ωφέλιμες πληροφορίες στον αναγνώστη. Με άλλα λόγια, δε θα βλέπετε πλέον άρθρα με δεκάδες λέξεις-κλειδιά στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων, επειδή το Google bots πολύ απλά θα τα παραλείπει θεωρώντας τα spam.

internet marketing seo hummingbird

Τα Google bots τις περισσότερες φορές λειτουργούν σωστά. Το να χρησιμοποιείτε λοιπόν περιεχόμενο που είναι άχρηστο για τους αναγνώστες σας μπορεί να επιφέρει αντίθετα αποτελέσματα. Εάν θέλετε να εμφανίζεστε ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, τότε θα πρέπει να έχετε ποιοτικό περιεχόμενο που να είναι κατατοπιστικό και να μην επικεντρώνετε τις προσπάθειές σας στο keyword stuffing. Προσέξτε πώς χρησιμοποιείτε τα keywords από’ δω και πέρα, γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις, o νέος αλγόριθμος επιβάλλει κυρώσεις ακόμη και σε καλό περιεχόμενο εξαιτίας της προσθήκης πάρα πολλών λέξεων-κλειδιών.

Διαβάστε ακόμα: Πως άλλαξε το SEO το 2013

Η παραγωγή περιεχομένου απαιτεί αρκετό κόπο και προσπάθεια και σε κάθε περίπτωση αποτελεί επένδυση για κάθε ιστοσελίδα. Αντί λοιπόν να επιδίδεστε σε δημοσίευση περιεχομένου με keyword-stuffing , επενδύστε απλώς σε ποιοτικότερο περιεχόμενο. Φροντίστε να δίνετε χρήσιμες πληροφορίες για τον επισκέπτη σας. Έτσι, θα βελτιώσετε το traffic και θα ενισχύσετε την αναγνώριση του brand σας.

Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!

Πηγή: Socialmediatoday.com

Hashtags: #etherlogic #internetmarketing #seo #sem #hummingbird #google internet marketing seo hummingbird

 

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?