7 βασικά στοιχεία μιας αποτελεσματικής αρχικής σελίδας

Η αρχική σελίδα είναι η πιο σημαντική σελίδα στο website μια επιχείρησης καθώς αποτελεί το σημείο που οι περισσότεροι επισκέπτες σας ανάμεσα τους βέβαια και πολλοί από τους υποψήφιους πελάτες σας. Το μεγαλύτερο όγκο τον επισκέψεων τον δέχεται παραδοσιακά η αρχική σελίδα. Ποια είναι τα στοιχεία όμως που πρέπει να περιλαμβάνει μια αρχική σελίδα για να είναι αποτελεσματική και πως πρέπει να είναι στημένη ώστε να πετυχαίνει τα conversions που θέλουμε;

1. Επικεφαλίδα

Η επικεφαλίδα ή Headline είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει κάποιος που επισκέπτεται την σελίδα σας. Είναι απαραίτητο να υπάρχει μια με ξεκάθαρο τίτλο ή μήνυμα ώστε οι επισκέπτες σας να γνωρίζουν εξ αρχής περί τίνος πρόκειται.

2. Δευτερεύουσα κεφαλίδα

Η δευτερεύουσα κεφαλίδα πρέπει να προσφέρει στον αναγνώστη μια σύντομη περιγραφή λίγων προτάσεων που να εξηγεί στον επισκέπτη λίγα πράγματα για την επιχείρηση σας. Φροντίστε να είστε σύντομοι και περιεκτικοί, σε αυτό το σημείο αρκεί να περιοριστείτε στα βασικά.

Διαβάστε ακόμα: SEO οδηγίες και τα “νέα” trends

3. Τα πλεονεκτήματα σας

Φροντίστε να τοποθετήσετε σε περίοπτη θέση τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης σας. Τι καινούριο φέρνεται στην αγορά, πως ξεχωρίζεται από τον ανταγωνισμό για ποιο λόγο κάποιος πρέπει να σας προτιμήσει.

internet marketing homepage

4. Calls-to-Action (CTAs)

Φροντίστε να συμπεριλάβετε σε περίοπτη θέση στο πρώτο μισό της αρχικής σας σελίδας τα λεγόμενα calls to action. Αυτά κυρίως είναι κουμπιά που παρακινούν τον επισκέπτη να προβεί σε μία ενέργεια, πχ. Να κατεβάσει ένα pdf ή να συμπληρώσει μια φόρμα. Τα CTAs είναι αρκετά αποτελεσματικά και απαραίτητα για το lead generation αλλά και για τις απευθείας πωλήσεις. Δεν υπάρχει χρυσός κανόνας για τον αριθμό ή το ύφος των CTAs. Αυτά εξαρτώνται από τον κλάδο και τον τύπο της επιχείρησης.

5. Εύκολη πλοήγηση

Στόχος μας πρέπει να είναι πάντα ο κάθε επισκέπτης στην σελίδα μας να παραμένει όσο το δυνατόν περισσότερο στην σελίδα μας. Για αυτό το σκοπό οφείλουμε να έχουμε ένα ξεκάθαρο μενού και να δίνουμε την δυνατότητα στους επισκέπτες μας εύκολα να προηγηθούν στις σελίδας μας και να βρουν αυτό που αναζητούν.

6. Σχόλια πελατών

Παραδοσιακά τα σχόλια ευχαριστημένων πελατών αποτελούσαν σημείο αναφοράς σε διαφημιστικές ενέργειες. Έτσι και για την αρχική σελίδα ενός εταιρικού website μπορούν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο στοιχείο για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας. Χρησιμοποιείστε λοιπόν σχόλια και συστάσεις πελατών σας σε εμφανές σημείο.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί είναι το Content Marketing αναγκαίο για τις επιχειρήσεις

7. Φωτογραφίες

Έχει παρατηρηθεί πως οι περισσότεροι από τους χρήστες του διαδικτύου αλληλεπιδρούν περισσότερο με οπτικά ερεθίσματα παρά με κείμενο. Φροντίστε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε αρκετές φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο στην αρχική σας σελίδα και να τα πλαισιώσετε με μικρά κείμενά ώστε.

[eth_contact][/eth_contact]

 

Γιώργος Καλαϊτζής @EtherLogic

 

Hashtags: #etherlogic #homepage #websites #webdesign internet marketing homepage

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?