Είναι πλέον καιρός για το Foursquare να ξεκινήσει να φέρνει έσοδα και ο δρόμος προς τη διαφήμιση είναι μία σίγουρη λύση. Στις κινητές συσκευές, εντοπίστηκαν διαφημίσεις μετά από check in στο Foursquare των χρηστών σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις διαφημίσεις αυτές.

Check in στο Foursquare στην Captain Morgan

Στη μία περίπτωση, το brand Captain Morgan επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες όπως bar και εστιατόρια, έτσι ώστε μετά το check-in των χρηστών να τους πλασάρει διαφήμιση με προϊόντα τα οποία μπορούν να καταναλώσουν στα μέρη αυτά, όπως είναι το προϊόν «Captain and cola» (βλ. εικόνα παραπάνω). Από την άλλη πλευρά, το brand Toys R Us επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες σχετικές με οικογένειες, όπως πάρκα, για να πλασάρει τα δικά του προϊόντα.

Δε γνωρίζουμε ακόμη τιμές για την τοποθέτηση των διαφημίσεων αυτών, γνωρίζουμε όμως πως τα brands πληρώνουν για τη διαφήμιση μονάχα αν ο χρήστης πατήσει σε αυτή για περισσότερες λεπτομέρειες ή πατήσει στην επιλογή «Save for later» για να ειδοποιηθεί μέσω email. Η απλή προβολή δε χρεώνεται. Τα brands μπορούν επίσης να διαφημίσουν κάποιο εκπτωτικό κουπόνι.

Η διαφήμιση στο Foursquare χρειάζεται ακόμη δουλειά, καθώς το αποτέλεσμα της διαφήμισης σε πλήρη οθόνη φάνηκε κάπως αντιαισθητικό σε πολλούς χρήστες.

Εσείς κάνετε check in στο Foursquare;

#etherlogic #foursquare #ads #checkin

Πηγή: Digital – Advertising Age

0 Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?