Εάν δεν έχετε ξεκάθαρο πλάνο για το πώς να χτίσετε την εικόνα της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, ήρθε καιρός να το κάνετε. Πάνω απ’ όλα χρειάζεστε μια σταθερή βάση πάνω στην οποία θα χτίσετε την επαφή με το κοινό σας. Για να οικοδομήσετε αυτή τη σταθερή βάση, πρέπει να λάβετε υπόψη τέσσερις βασικούς και αλληλένδετους παράγοντες : το περιεχόμενο, την στρατηγική, τον σχεδιασμό και την τεχνολογία και φροντίστε να δώσετε σε όλους το ίδιο βάρος και την ίδια αξία. Σκεφτείτε τους ως τα τέσσερα πόδια ενός τραπεζιού, όπου εάν αφαιρέσουμε ένα από αυτά, το τραπέζι θα πέσει.
Το πρώτο ζήτημα που πρέπει να σκεφτείτε είναι ο καθορισμός του μηνύματος που θέλετε να επικοινωνήσετε. Συνήθως, αυτός είναι ο σκοπός της επιχείρησης σας ή ακόμα και η περιγραφή των προϊόντων ή υπηρεσιών σας για τους υποψήφιους πελάτες, ή άλλες σχετικές με εσάς πληροφοριες. Θα πρέπει όμως να θυμάστε ότι στον κόσμο του internet είναι απαραίτητο να επικεντρωνόμαστε στο engagement. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον όπου το engagement βρίσκεται στο επίκεντρο, και όχι σε ένα περιβάλλον απλής αναμετάδοσης πληροφοριών.
Διαβάστε ακόμα: O απόλυτος δείκτης επιτυχίας μια ιστοσελίδας
Εφόσον έχετε αποφασίσει το τι μήνυμα θέλετε να περάσετε, θα πρέπει να καταρτίσετε ένα σχέδιο του πώς θα το κάνετε αυτό. Αρχικά, στόχος σας θα πρέπει να είναι η δημιουργία μια σχέσης με το κοινό σας (πελάτες). Για να το καταφέρετε αυτό, τονίζω πάλι ότι πρέπει να εστιάσετε στο engagement. Με αυτό τον τρόπο θα ξεκινήσετε την πορεία σας από το σημείο που βρίσκεστε στο σημείο που θέλετε να φτάσετε.
Μέχρι τώρα, ξέρετε ποιο είναι το μήνυμά σας και γιατί το επικοινωνείτε, αλλά αν ο παραλήπτης δεν αλληλεπιδρά με αυτό, τότε έχετε αποτύχει. Η εμφάνιση του μηνύματός σας είναι εξαιρετικά σημαντική, οπότε σε αυτό το σημείο το customer experience μπαίνει στο παιχνίδι. Ο καλός σχεδιασμός που έχει σαν αποτέλεσμα καλό user experience μπορεί πραγματικά να σας διαφοροποιήσει από την υπόλοιπη αγορά.
Ο σχεδιασμός και η αισθητική του μηνύματός σας είναι εξίσου σημαντικά – και, δυστυχώς, μερικές φορές ακόμα περισσότερο – από ό, τι το πραγματικό περιεχόμενο του μηνύματος. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι απλό και κατανοητό, εύκολο στο να το εντοπίζετε και engaging, ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να επεξεργαστεί το μήνυμα που προσπαθείτε να του περάσετε.
Ο τελευταίος παράγοντας έχει να κάνει με την τεχνολογία. Ο καθένας ξέρει πώς να οδηγεί ένα αυτοκίνητο, αλλά λίγοι γνωρίζουν πώς λειτουργεί. Ομοίως, ο καθένας μπορεί να είναι online, και όμως, λίγα άτομα κατανοούν πώς πραγματικά λειτουργεί το internet.
Χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία στα χέρια σας, δεν έχει σημασία ποιο είναι το μήνυμά σας, γιατί το επικοινωνείτε ή πως αυτό φαίνεται. Δε θα έχετε καν την δυνατότητα να συνδέεστε ή να αλληλεπιδράτε με τους πιθανούς πελάτες σας.
Σε καμία περίπτωση βέβαια αυτό δεν αποτελεί ολοκληρωμένο πλάνο με το οποίο μπορείτε να πορευθείτε. Έιναι όμως ενας αρχικός οδηγός που δίνει έμφαση στους τέσσερις βασικούς παράγοντες που απαιτούνται για να οδηγηθείτε στην επιτυχία στο Ιντερνετ.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: Entrepreneur
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #success #factors internet marketing 4 success factors