Email Marketing Tips: Πώς να μειώσετε το Bounce Rate;

Ένας βασικός όρος του email marketing είναι τα bounces. Είναι σημαντικό να τον γνωρίζει κανείς εάν στοχεύει σε επιτυχημένες καμπάνιες μαζικών emails. Τα bounces είναι μια υπόδειξη ότι το μήνυμα που στείλατε απορρίφτηκε και ο παραλήπτης σας δε πρόκειται για κάποιο λόγο να το λάβει. Συγκεκριμένα υπάρχουν τα hard bounces και τα soft bounces όπως θα σας εξηγήσουμε παρακάτω.

Διαβάστε ακόμα: Οδηγός Email Marketing

Hard & Soft Bounces

To hard bounce είναι μια ένδειξη ότι η αποστολή του email σας όσες φορές και να γίνει θα θεωρηθεί αποτυχημένη. Αυτό γίνεται σε περιπτώσεις παρά δείγματος χάριν όπου ο λογαριασμός email του παραλήπτη δεν υπάρχει πια (τον είχε φτιάξει πριν χρόνια και δεν το χρησιμοποιεί πια, το έχει σβήσει, είναι ανενεργό κ.τ.λ.). Κατά συνέπεια ο παραλήπτης δε θα λάβει ποτέ το μήνυμά σας και ο server σας δεν θα προσπαθήσει να το ξαναστείλει.

Τα soft bounces από την άλλη αναφέρονται σε αντίστοιχες αποτυχίες αποστολής οι οποίες όμως δεν είναι μόνιμες (π.χ. το mailbox του παραλήπτη είναι γεμάτο). Πολλά συστήματα αποστολής emails θα δοκιμάσουν αυτόματα να ξαναστείλουν για κάποιο διάστημα το μήνυμά σας και είτε θα καταφέρει μετά από κάποιες φορές να το στείλει είτε θα σταματήσει να προσπαθεί και θα το χαρακτηρίσει και αυτό hard bounce.

Διαβάστε ακόμα: Πώς να αποφύγετε να χαρακτηριστεί το email σας ως spam;

Τι είναι το Bounce Rate;

Το bounce rate αναφέρεται στον αριθμό των hard bounced emails σε σχέση με το συνολικό αριθμό emails που στείλατε με τη μορφή ποσοστού. Για παράδειγμα στα 10.000 emails αν τα 333 emails ήταν hard bounces τότε το ποσοστό των bounces θα είναι 3,33%. Γενικώς είναι καλή πρακτική το ποσοστό αυτό να είναι κάτω του 5% γιατί μεγαλύτερο θα υποδείξει στους ISPs (Internet Service Providers) ότι χρησιμοποιείτε παλιά λίστα με emails, μια λίστα που δεν είναι έγκυρη και τσεκαρισμένη και αυτό έχει συνέπειες στις αποστολές σας και στη “φήμη” των emails σας.

bounce rate

Το ποσοστό λοιπόν αυτό έχει μεγάλη σημασία και πρέπει να είναι προτεραιότητά σας να καταφέρετε να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Πώς όμως μπορείτε να πετύχετε χαμηλό Bounce Rate;

Διαβάστε ακόμα: Email Marketing στο eCommerce

5 συμβουλές για χαμηλό Bounce Rate

1. Μην αγοράζετε (ή νοικιάζετε) λίστες. Συνήθως οι λίστες αυτές είναι παλιές και πολύ μεγάλο ποσοστό των email λογαριασμών σε αυτές δε χρησιμοποιούνται πλέον. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μην αγοράζετε λίστες αλλά το να αποφύγετε το υψηλό bounce rate είναι από τους πιο σημαντικούς.

2. Μη στέλνετε emails σε παλιά email accounts. Γενικώς ένας λογαριασμός email είναι εύκολο να φτιαχτεί και ο κόσμος εύκολα μεταφέρεται από email provider (gmail, hotmail) σε άλλον οπότε μη στέλνετε σε παραλήπτες που δεν γράφτηκαν στη λίστα σας ή αλληλεπίδρασαν με την εταιρεία σας πρόσφατα. Μη στέλνετε λοιπόν σε emails που δεν έχετε δει κάποιο interaction από το παραλήπτη αν έχει περάσει παραπάνω από ένας χρόνος από τότε που συλλέξατε το email!

3. Επιβεβαιώστε τα email addresses. Είναι συχνό φαινόμενο ο χρήστης να συμπληρώνει example@gmaail.com αντί για example@gmail.com. Υποχρεώστε το χρήστη να συμπληρώνει δύο φορές το email του στις φόρμες σας για να επιβεβαιώσετε ότι το χει γράψει σωστά!

4. Χρησιμοποιείστε double opt-in. Στην ουσία όταν κάποιος σας δίνει το email address του, του αποστέλνετε ένα email με ένα link επιβεβαίωσης και έτσι γνωρίζετε ότι αυτό το email address υπάρχει. Σημειώνουμε ότι το double opt-in εκτός από το bounce rate μειώνει και το ποσοστό παραπόνων, τις φορές δηλαδή που κάποιος παραλήπτης μαρκάρει το email σας ως spam.

5. Μη στέλνετε σε email addresses που έχουν ήδη κάνει bounce. Μπορεί να είναι εύκολο να αγνοήσετε τα bounces στις αναφορές σας, αλλά πραγματικά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφαιρέσετε αυτά τα emails από τη λίστα σας.

Με αυτές τις 5 συμβουλές σίγουρα θα βελτιώσετε τα ποσοστά σας αλλά για να είστε πάντα σίγουροι μπορείτε να ακολουθήσετε και τη λύση ιστοσελίδων όπως το datavalidation.com που τσεκάρει τη λίστα σας και σας ενημερώνει πόσα emails θα κάνουν hard bounce και πρέπει να αφαιρεθούν πριν την αποστολή σας.

[eth_contact]

 

Σπύρος Μυγδάνης

[spyros_sig]

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?